Blogia
Mirador

Ja hi tornem a ser!

No sé fins a quin punt es nota a la xarxa (gens, no es nota gens ;-), però els uoquis ja estem en marxa. Els uoquis som els estudiants de la UOC, a distància, a través d'internet, super moderna i un estrés de nassos. Em queda gairebé res per acabar la carrera, però l'any passat va ser un desastre, perquè a la meva feina d'abans m'enduia els apunts perquè fotia ni brot, però ara tinc una feina "de veritat", i he d'estudiar quan plego.

Aquest any seré bona nena i faré les pràctiques, que em trauran feina de davant, els profes semblen simpàtics, dissabte aniré a la trobada (com que estudiem a través d'un campus virtual, tenim dues trobades on no va ni deu però jo sí jeje).

Tinc tres assignatures: SI, SIO i PAPI. Guai, eh? Tenim la mania de fer abreviacions, perquè els noms són llarguíssims: SI: Sistemes informàtics, SIO: Sistemes d'informació en les organitzacions i PAPI: Planificació i avaluació de polítiques de la informació.

La UOC no és mala opció per una segona carrera, però no per la primera, ja que tothom hauria de poder gaudir del plaer d'una campana i del bar de veritat... Jo com que vaig fer una primera carrera que estava molt bé però que la societat diu "que no serveixen per res", em segueixo reciclant a la UOC.

Si hi ha algun altre uoqui blogger per aqui, hola!!

(com es diu blogger en català? Bitacoler?)

6 comentarios

Nau -

Doncs si que ho seria, sí... :-)

Ferran -

No, no estic a la UOC. Ja seria massa casualitat, no trobes?

Nau -

Ai sí, sempre se m'oblida la terminologia... Fatal.

No fotis que també estàs a la UOC...

Ferran -

Auxiliar de biblioteca, fins ahir... ara som tècnics especialitzats en biblioteques o una història així. I estudio documentació, també.

Anónimo -

Doncs sí. Ostres clar, tu deus ser bibliotecari, no? Ho dic per les entrades que fas sobre SI i biblioteques...

Ferran -

Ostres, que fas documentació?