Blogia
Mirador

Ei!

La subscripció a "El País" m'està estressant. Aquesta mania de llegir-se el diari de cap a peus no pot ser bona, i a "El país" hi ha molt per llegir! Uix. I després has de fer pacs, nar a treballar (estic buscant mètodes no criminals i de baix risc de viure de renda, quan ho aconsegueixi em faré subscriptora de "El país"), llegir blogs i escriure al meu.

L'altre factor distractor a la meva vida han estat uns DVDs de Friends, una sèrie de la qual he estat una espectadora poc regular, però que he recuperat gràcies als DVDs de la luki, que la noia em deixa generosament. (Cada cop que quedem, semblem una biblioteca, llibres i DVDs amunt i avall, jeje).

I clar, entre això i la feina i la vida social que també se n'ha de fer, s'escolen els dies. Avui quan he baixat cap al metro he vist els paios que penjaven els llums de Nadal. AH!

Per no tenir, no tinc ni idees originals per escriure. Tot i que el cuquet em deia que potser que escrigui qualsevol rucada a tall de "ei, estic viva". Més o menys.

1 comentario

luki -

Jo també vaig "guanyar" la suscripció a El Pais, però no l'he rebut, això vol dir dues coses, van passar olimpicament de pujar-lo fins a casa, o algú ha rebut 15 dies el Pais en el meu lloc.:(

Lo que semblem biblioteques es veritat, entre dvd's, llibres, cd's, ja sigui de musica, epis o coses vàries i tot plegat... Semblem un mercat d'intercanvi d'objectes usats.