Blogia
Mirador

El tràiler

El tràiler L'he vist!!!

Me l'he baixat d'aqui. És una versió amb tot de lletres en xinès o alguna cosa similar, cortesia de theonering.net. (Els frikis units us devem devoció universal, gent).

Dos minuts i escaig de tràiler en petitet (demà en mega gran a la web oficial) que provoquen tremolors, boca oberta i renecs diversos. Mare meva!!! Pots haver llegit el que diuen, saber com és el llibre, escoltar entrevistes on diuen que "és millor que les dues altres juntes", i ho penses, però quan ho tens davant... uf.

És la barreja perfecta, amb les escenes espectaculars, però a la vegada la lluita interna d'en Frodo (hi ha una miradeta Gollum que glaça la sang), un discurs d'en Théoden, la mítica frase "all you have to decide is what to do with the time that is given", mentre veus com van cap a la batalla final, i tot de flaixos ràpids que no acabo d'explicar perquè són spoilers de la història (en cas que hi hagi per aqui algú que no ha llegit els llibres). La primera vegada no ho pesques tot, és després que vas lligant que el flash és d'un moment important.

En Denethor no surt al tràiler, cosa que em satisfà. Ja surt a la preview del DVD de TTT, i així el mantenen amagadet. Admeto vergonya en no reconèixer en Fàramir la primera vegada. Després d'autocastigar-me mirant un cop i un altre el tràiler, ja el tinc ben controlat, cap al final, enmig de totes les escenes-flaix.

Hi ha un parell d'escenes amb plans picats dels nâzgul llençant-se cap a Minas Tirith que tallen la respiració.

Un altre detallet curiós és la BSO. Al principi són trossos de "Les dues torres", però cap al final hi ha el tema de Gòndor, que encara no hem sentit mai sencer del tot. Sona a la primera pel.li quan en Gàndalf va a mirar els llibres (un segon) i sona només amb trompetes suaus a Lothlòrien, quan en Bòromir (aix pobret) li parla a l'Àragorn de la ciutat blanca... (gran escena, si no l'heu mirat i apreciat prou, que carai esteu fent llegint les meves tonteries ;-). Doncs bé, en el tràiler sona més neta, acompanyant les tropes amb l'Àragorn (que s'ha pentinat per l'ocasió, oita tu) al capdavant. Tot molt èpic.

Si ja em va agafar fort amb "Les dues torres", cap allà al desembre puc estar insuportable. Clar que primer me'n vaig a París a fer el friki de Stargate, però per mi "El retorn del Rei" és l'estrena de la temporada, per més que Matrix també m'agradi molt. Però ESDA... és molt ESDA!

2 comentarios

Nau -

Por? Apa, exagerat!

Quina gràcia tenen aquestes històries si no les vius a fons? I ESDA ho té TOT per viure-la, quan la mires tornes a ser un crio petit...

Matrix també l'espero amb ganes, eh? Però ESDA té... més!

"Underworld" pinta bé, si. A més diuen que el guió està currat. L'any que vé vé "Van Helsing", qe també promet, però encara falta.

Oh, i Master and commander, la versió de les novel.les del Patrick O'Brien, vas veure el tràiler? També sona bé, tot i que deuen haver afusellat les novel.les per tot arreu.

Leto -

Nau, maca, em fas por. Bé, em segueixes fent por 8). Por d'una manera agradable, si vols, però por al cap i a la fi.

Personalment 'Matrix' també puntua molt alt (més que ESDA, amb sort) i també tinc les esperances posades en 'Underground'. Això dels vampirs i els homes llop sempre m'ha agradat. Uh! I la Kate Beckinsale, així qualsevol es deixa vampiritzar.