Blogia
Mirador

Calaix de sastre

Festa a Barcelona city, la patrona. Co-patrona, després de la reivindicació de Santa Eulàlia. És igual, el que la gent aprecia és el dia de festa i les activitats, la cosa religiosa és el de menys.

He aprofitat per posar-me al dia, llegir una mica i intentar fer una pràctica més mal redactada que jo que sé. Espero haver entès el que em demana el bon home.

Després m'he quedat tota bocabadada veient les faltes d'orgogafia de la pàgina de l'
ikea en català. No us les dic, busqueu els paranys lingüístics, però n'hi ha un parell d'espectaculars. Amb tots els filòlegs en atur, i mira.

He mirat les notícies mig de refiló, ja que l'Aznar a EEUU és una font d'emprenyamenta segura, el circ mediàtic del Tony King és repugnant i el clima d'eleccions a la vista avorrit, per tant he tirat de vídeo i mirat coses endarrerides.

La millor notícia friki del dia ha estat que dilluns ja podrem baixar l'esperat tràiler de "El retorn del rei" a la web oficial. Si ho fan com l'any passat, hi haurà diferents opcions d'amplada de banda i la cosa es col.lapsarà, però el segon dia ja funcionarà bé. A internet es poden trobar suposats tràilers, però o bé són falsos o trossos de la preview que hi ha al DVD de "Les dues torres". El tràiler encara està inèdit, són dos minuts i mig i tothom està esperant-ho amb candeletes. Encara no sé darrere de quina pel.li el faran per aqui.

I ara ja son quarts de nou. On van a parar els dies?

4 comentarios

Nau -

Ja teniu raó, ja, però no ho puc evitar. M'agrada saber que passa al món, tot i que m'emprenyi amb el que veig.

També espero que un dia les coses canviïn i puguem viure en un món més just per tots... Sommiar és de franc!

I si no, sempre ens queda ROTK, allà els bons sempre guanyen!

Ferran -

Digueu-me innocent, però encara llegeixo el diari esperant qua algun dia no hi aparegui el bigotis fent la gara gara a l'amic Bush... Com li van mal dades a Europa, apa, cap al EUA a fer fortuna. Francament, espero que li vagi bé... i s'hi quedi.

ROTK dilluns. Fantàstic. Tinc ganes de veure la tercera part, a veure quines jacksonades hi ha...

JaviWoll -

totes les notícies fan fàstic, jo he trobat una bona sortida llegint llibres.

carme -

Jo ja fa dies que no miro les notícies. Lo del Mr King està arrivant a proporcions repugnangts, i és l'adjectiu més fi que he trobat.
El MR asnarin està de visita a USA, basicament perque ha agafat emprenyamenta amb els líders europeus, i ha anat a que el Mr Bush li digui q són amics, encara q suposo q la conversa serà a l'inrevés. Total ja no vol res més de nosaltres.
Ara esperant el trailer de ROTK, encara no és dilluns?