Blogia
Mirador

El final de la indecisió

Ja no sóc indecisa. Després de mirar les entrevistes a en Saura i en Carod-Rovira he decidit el meu vot. Alea jacta est. I ja no vull saber res més de campanya, aniré a votar diumenge abans de quedar amb les amigues i fora.

Tot i que... mirar l'entrevista al Piqué pot ser un exercici interessant de massoquisme, jeje. Ja veurem.

Molts blocs estan bullint amb energia pre electoral. Està bé llegir les opinions. L'Anigwei es preguntava si el seu bloc és molt polític, i m'ha fet pensar. El meu no és que ho sigui molt, de polític, o potser sí que ho és en el sentit que la vida és tota política. En el bloc es solen reflectir les idees dels (osti com es diu "Blogger" en català, bloquer?) seus autors, per tant suposo que es veu per on vaig. No perquè es vulgui fer dogmàtica, sinó perquè mires el món amb els propis ulls, que estan tenyits del color que sigui.

2 comentarios

Nau -

Al final no el vaig mirar. Havia d'estudiar i la uni és primer. :-) A més, a aquest no el voto ni de conya!

anigwei -

Jeje, jo intentaré mirar un tros del debat amb el Piqué, aveure si puc.