Blogia
Mirador

Ping!!

Ja he aconseguit el ping!!!

I no he hagut de fer res complicat, gràcies a en Ciury, que ha fet una cosa amb php que permet a la gent inepta com jo no haver-se de complicar la vida... Si tot va bé, sortiré a bitacoles.net.

*comprobació*

Osti tu, ja hi surto!!

Apa gent, aneu a veure a en Ciury, doneu-li les gràcies, envieu-li un pernil per nadal o algo...

Una de les millors coses d'internet és precisament això, l'intercanvi d'idees i la gent que treballa per aconseguir millores.

A tots ells/es, gràcies.

11 comentarios

Nau -

Dec ser la única que es va llegir la pàgina jeje. La vaig posar a favoritos, i avui ho he fet així.

Res, si l'autoritat competent et pesca, ja buscarem una altra manera. Hi ha coses contra les que no es pot lluitar, i les mares en son una :-P

Ciury -

Ah, i el servidor funcionarà sempre i quan la meva mare no se n'adoni que el tinc tot el dia i tota la nit encés, pro si ja ha pasat un mes i no se n'ha adonat encara vol dir que està a la parra i no se n'adonarà mai.

Ciury -

Ummm... saps la pagina que surt just despres de donarli al botó que et diu que el ping ja està fet? posala a favorits i ves a aquella pagina cada cop que vulguis fer un ping, així només has de fer un click.

De fet ho posa a la mateixa pantalla, pro ja veig que a ningú se li ha acudit llegir-ho :((((( (Coses de la lletra petita, suposo)

Leto -

Ummm... Aleshores el ping està bé (aix, que no m'ho havia mirat suficient i he optat per la versió si és python serà millor... Però encara depens del servidor - va dir ell).

Acceptem "format diferent" com a "sense expectatives". "Tema zanjat" (sic) que diria el Gaspar.

Sobre el blog bizantí... Tranquil·la que van sortint, tampoc cal forçar-ho. És inevitable. M'al·lucina que discutim tant quan, en general, estem d'acord en tot (és trist però ja no faig test als LJ's miro el teu resultat i sé quin em sortirà 8) ).

Nau -

Albert: gràcies! Tens raó. Aquestes coses són el que nosaltres volem que siguin.

Leto: que no, que només has de fer un clic perquè no cal entrar l'adreça cada cop. Guardes la de destí als favorits i la piques cada cop. És igual de fàcil que el phyton.

Ets un perepunyetes, però és el meu perepunyetes preferit. ;-)

La meva intenció era escriure en català i en un format diferent del Livejournal, que està molt bé però és diferent. Aquest era el punt de partida, on em porta no en tinc ni idea ni ganes. D'aqui "sense expectatives".

Hauríem d'obrir un blog: "discusions bizantines", by Leto & Nau.

Leto -

Nau: és cert, has de clicar una vegada amb python. De l'altra manera en són un munt i has d'apuntar el navegador a la pàgina web i que el servidor funcioni i... Ho sé: sóc un perepunyetes. Per cert -ara toca la part "punyetera", només- segueixo pensant q sí tens expectatives. És com és i com surt, però ben diferent del teu altre blog. Hi ha intenció, no? Consti que no dic que sigui dolent això. Ni millor, ni pitjor: diferent.

Albert -

Felicitats i endavant.

Som molts els que et llegim, però no ens tinguis en compte. El blog és teu, explica'ns el que vulguis i no et sentis coaccionat/da per res.

Tens tot un món nou a les teves mans! Si l'utilitzes amb seny en treuràs uns beneficis extraordinaris, si n'abuses o et desvies pot jugar-te alguna mala passada.

Però la vida és fer això, anar fent balança, triant i donant-nos cops de cap per avançar amb més força!

Llarga vida als blogs!

Nau -

Amb això del phython tb has de clicar al programa quan fas una entrada. La única manera de fer-ho automàtic és si el blog et deixa.

I no, no tinc expectatives perquè això serà el que surti. Ja mola que la gent vingui (hola!) però si no vinguessin això tampoc seria massa diferent.

Els colors: ja ho sé, he de tocar les css, estic fent proves.

Leto -

Al final no vas tocar el programet aquell en python? L'opció Ciury està bé (i a més es coneix gent), però són massa clics, no?

Ei! Canvia el color de les dates. Aquest gris no es veu gens. I, si t'hi poses, canvia el "sense expectatives"... En tens! Això del ping n'és una demostració 8).

Nau -

Ostres, ja ho veig. Fa una mica de por, perquè fins ara només llegien això quatre i el gat, però també fa il.lusió.

T'he fet una visiteta. Em sembla que m'agradarà estar a bitàcoles.net.

anigwei -

El fet de sortir a bitàcoles està molt bé, es coneixen moltes bitàcoles noves (com aquesta) i pel que fa a la meva (Raims) és brutal el canvi de visitants abans i després Bitacoles.net ;)