Blogia
Mirador

Posicions

Posicions Seguint l'exemple de l'Anigwei, he fet el test d'ideologia.

M'ha sortit que sóc molt catalanista i molt d'esquerres. Sorpresa! :-P Tot i que és una mica trist, perquè no hi ha un partit per mi. Ja ho sabia, això. Però està bé saber que el meu subconscient no m'enreda.

Una cosa, els del PP haurien d'estar més a baix, estan massa a prop de la ratlla. I potser els d'iniciativa són més d'esquerres que els d'ERC. Però el test està bé.

Ciury:Enllaç arreglat, gràcies per l'avís, vaig veure el del ping-it però no vaig caure que la web segurament també havia canviat amb el domini nou.

9 comentarios

andreu -

Molt bé, d'esquerres total tu! ;-)

Lyd -

"Jeje, en la varietat està el gust. :-P"

doncs soposo ;)

Nau -

Jeje, en la varietat està el gust. :-P

Lyd -

si et serveix de consol jo tp tinc cap partit ;) segons això sòc massa de dretes x ser votant del ciu i ho he tornat a fer i sortia a l'esquerra...O_o...mhh...mi pensar que no hi ha suficients preguntes xq et jutgin correctament.

mi pensar q menys jo tothom és d'esquerres radicals ;)

Nau -

Ei, quedat' tan com vulgis home, que li dones vidilla jeje.

Tu et defineixes al final, i això determina el puntet verd. El vermell és on et posen les preguntes. Segons el meu, sóc radical però no tant.

Ciury -

Ei casi q callo ja q aquesta pàgina sembla la meva, 5 comentaris meus en dos dies no pot ser... me'n vaig a casa meva millor ¬¬

Ciury -

La posició del cercle verd depén de les dues últimes preguntes, les de situar-se entre el 0 i el 10 o algo així. Mira a veure si t'has equivocat i ho has fet a l'inrevés... q jo vaig estar a punt ¬¬' he de penjar el meu gràfic a la web ara q ho penso, així tothom te penjat el seu xD

Anónimo -

Vale, aquest test no està ben fet, perque no té raó.
L'he contestat tot i que en algunes preguntes et fa pensar.
I el resultat es que segons les meves respostes sóc votant d'ERC, cosa q ja em va ´bé perque és cert, però també em surt que " afirmo trobar-me entre els espanyolistes i de dretes"!!!! per favor, si precissament el que no sóc es de dretes, i no ho he dit mai. vale, em quedo amb que soc d'esquerres, no tant com tú, que et surts del quadre, però per allà dalt estic jo també.

Ciury -

Si et descuides no surts ni al gràfic, eh? xDD jo sortía una mica més cap a la dreta, entre on ets tu i el cercle groc ¬¬'

PD: Merci per canviar lo del enllaç ;), si de cas algún día posaré links en algun lloc de la meva web... abans en tenía, no se que vaig fer amb ells :S