Blogia
Mirador

El Circ

No sabia si fer la típica entrada parlant del casament del príncep o parlar de la campanya electoral. El títol escau a totes dues coses, però avui a la ràdio dèien que els polítics estan molt enfadats amb "la casa real" perquè els han aixafat la guitarra. Fan una mica de pena, pobres, o sigui que parlarem de la campanya.

L'Artur Mas fa això del porta a porta. Us dic jo que em pica a la meva i no li obro! Quina por! Imagina't "Passi passi, sr Mas, que estic fent de maruja/depilant-me/mirant DVDs/apalancada al sofà/escrivint al blog/escoltant Puccini/canviant la bombona del butà" Uf! Molt bona idea pels anglesos però aqui millor que es limitin a anar pels mercats municipals, eh? Com a mínim allà els veus venir!

Ara estava pensant que aquesta campanya fa molta mandra. El 25 de maig va ser diferent, potser perquè feia temps que no es votava i també perquè la gent estava com a l'expectativa. Molts ens vam endur un mini disgust perquè el 25 de maig va quedar més o menys igual, i ara és allò que vas a votar perquè mira, però tampoc ho tens molt clar.

L'altra cosa és que dels dos possibles presidenciables, cap dels dos em cau bé. Quines perspectives més bones. L'únic consol és que un que no pot sortir em cau pitjor, però clar, no n'hi ha prou. Ben pensat, cap dels 5 em convenç 100%. Alguna possibilitat de que es presenti algú més interessant?

És que tots han fet el burro en aquesta campanya, fins i tot en Joan Saura que normalment és més moderadet ell. Ahir va dir l'animalada de que volia ser el "Lula català". Cop d'efecte pels progres. Doncs ho sento, xato perquè una és del teu possible target i ahir vas fer un pas enrere. Pena, perquè he estat enfeinada i he sentit ben poques frases d'aquestes que us retraten, però la mala sort ha volgut que aquesta sí que la sentís. I encara no tinc el vot 100% decidit. Bé, tinc la info recollida i me la llegiré el dia de reflexió, que això de ser "indecisa" fa sentir important. ;-)

El que sí que toca el que no sona és en Mayor Oreja. Es veu que en Piqué, abans que comencés la campanya, va anar a les Espanyes i els va dir que si us plau que no diguessin res, i que no s'acostessin per Catalunya, que la cosa era "fer veure que no ets del PP", perquè segons quines coses aqui no se les empassa ni déu. I els altres van decidir fer mutis. Però clar, en Mayor Oreja és que no ho pot evitar, ha hagut de dir l'animalada mensual, comparant els nacionalistes amb els terroristes. Ups.

En Piqué s'ha emprenyat com una mona. Ell que portava uns dies passejant el carnet de vilanoví de pro pel món i ara tot a fer punyetes. Els altres candidats s'han fregat les mans, no cal dir-ho. I és que si ets del PP, ets del PP, no es pot evitar.

El que hagués estat bé és que algú li digués al Mayor Oreja que si ser nacionalista és ser terrorista, ell també ho és, perquè és nacionalista espanyol. Però clar, un nacionalista espanyol, com que té un estat, té més categoria.

El cap de setmana del 15 serà estressant, tinc vida social els 3 dies! El que em fa més il.lu d'aquell cap de setmana és el Liceu, però. Per fi Tosca! Suposo que el full informatiu arribarà demà o així. A veure què tal.

1 comentario

Anónimo -

eleccions i casa reial, si que tens raó quan ho compares amb un circ. Ahir vaig sentir una altre teoria que em va fer riure. Sip, sobre el príncep. Es veu que van passar a la letizia del telediari del migdia al de la nit, que té més audiència perque aixií la coneguessin més.
I sobre les eleccions que vols que et digui, estic també indecisa, però cap em convenç, el que suposo q votaré és a un dels més minoritaris, amb l'esperança que cap dels grans aconsegueixi majoria. Total mai compleixen els programes, q més dona si han de pactar.